FANDOM

حضور در مجموعهویرایش

سری اولویرایش

او
Kankurō1

کانکورو در دوران نو جوانی

اولین بار در امتحانات چونین حضور یافت که با گارا و تماری هم گروه بود. در مرحله اول توانست با کمک عروسک خود گذر کند. در مرحله دوم یعنی جنگل مرگ نیز به راحتی و با استفاده از قدرت گارا، توانستند به معبد بروند. در مسابقات ابتدایی با کمک عروسک خود توانست حریفش را به راحتی شکست بدهد . در دور دوم مسابقات قرار بود که با شینو مسابقه بدهد، ولی به علت مأموریت مخفی گروهش (حمله هماهنگ دهکده‌های صدا و شن به دهکده برگ) از مسابقه انصراف داد . ولی بعد از اینکه گارا توسط ساسوکه اوچیها مجروح شد، مجبور شد که در جنگل با شینو مبارزه کند. با وجود اینکه توانست شینو را با استفاده از غبار سمی مسموم کند ولی در مبارزه با او شکست خورد.

دومین حضورش در جریان بازگرداندن ساسوکه توسط تیم شیکامارو بود. او این‌بار در نقش متحد دهکده شن ظاهر شد و به کیبا اینوزوکا کمک کرد و حریفش، ساکون را به هلاکت رساند.

سومین حضورش نیز در انتهای سری اول بود که این بار کیبا به همراه چوجی به کانکورو کمک کردند تا حریفش را شکست بدهند.

سری دومویرایش

در ناروتو شیپودین نیز در ماجرای دستگیری گارا توسط آکاتسوکی حضور داشت و در مبارزه با ساسوری مسموم شد ولی توسط ساکورا هارونو معالجه شد.

تواناییویرایش

کانکورو یکی از عروسک‌باز های قهار بشمار می‌رود که می تواند از سه عروسک با هم استفاده کند. سه عروسکی او مورد استفاده قرار می دهد توسط ساسوری اختراع شده بودند و وقتی مورد استفاده قرار گرفتند که ساسوری دهکده شن را رها کرده بود. در سری اول او مجبور بود که عروسک‌ها را با خود حمل کند و در شیپودین او می‌تواند از طومار‌های احضار استفاده کند و در مواقع لزوم آنها را احضار کند. هر یک از این عروسکها دارای صدا و عمل خاص خود می باشند .
او هر بار به دلایلی رنگ آمیزی صورتش را تغییر می‌داد.

عروسکهاویرایش

کاراسو (کلاغ)ویرایش

کاراسو یا karasu اولین عروسکی بود که توسط کانکورو مورد استفاده قرار گرفت. این عروسک دارای سه3 چشم و چهار بازو می‌باشد و شبیه انسان است. در سری اول کانکورو همیشه این عروسک را در باند می پیچید و در پشت خود نگاه می‌داشت و قادر بود که با تکنیک جابجایی خود را با او جابه جا کند و طوری وانمود کند که کانکورو واقعی همانی است که در حال مبارزه می‌باشد. به این علت که کانکورو خیلی دوست دارد که در عروسکهایش وسایلی را تعبیه کند.
کاراسو بسیار تهاجمی است و دارای سلاحهای مخفی زیادی می باشد از جمله : کونای، تیغه های سمی پرتاب شونده و یک تیغه سمی بزرگ در سر. این عروسک می‌تواند در موقع آزاد شدن از خود دود ساطع کند تا دید حریف را کم کند ولی این دود هدف دیگری هم دارد زیرا بسیاری از مواقع این دود سمی است . کاراسو همچنین قادر است که اعضایش را از هم جدا کند.

کوروآری (مورچه سیاه)ویرایش

کوروآری یا Kuroari دومین عروسکی که توسط کانکورو در انیمه مشاهده شد. از نظر شکل بسیار شبیه با کاراسو است با این تفاوت که دارای صورت کشیده‌تری است و شش بازو و دو شاخ قرمز شیطانی دارد. کانکورو همانطوری که می‌تواند از تکنیک جابجایی با کاراسو استفاده کند نیز می تواند از این تکنیک در مورد کوروآری استفاده کند. این عروسک سلاح‌های زیادی در آن تعبیه نشده است ولی می‌تواند بازوهایش را از هم جدا کند و در زیر آنها یک تیغه تیز و بلند دارد که می‌تواند جراحات عمیقی در بدن بوجود بیاورد. همچنین این عروسک می‌تواند که سوزنهای سمی زیادی را با خود حمل کند و در مواقع لزوم روی حریف بریزد. این عروسک قادر است که شکم خود را باز کند در این صورت حریف درون بدن آن گرفتار می‌شود و بعد بازو‌ها که جدا شده‌اند تیغه‌هایشان را در می‌آورند و از منافذ وارد عروسک می‌شوند و حریف کشته می‌شود .

سانشوئو (سمندر)ویرایش

سانشوئو یا sanshouo سومین عروسکی که توسط کانکورو مورد استفاده قرار گرفت و بر خلاف دو عروسک دیگر واقعاً شبیه به اسمش بود، زیرا همیشه در زمین بود. توانایی آن در مانگا نشان نداده شده بود ولی در انیمه سانشو یک عروسک دفاعی است که بشترین قدرت را در دفاع از شخص دارد. این عروسک دارای یک سپر بسیار محکم می‌باشد که می تواند از حملات روبرو دفاع کند. همچنین دارای یک محفظه می‌باشد که می تواند بجز کانکورو دو نفر دیگر را هم در آن ج
Kankuro Part II

جوانی کانکورو

ای داد
Kurohigi Kiki Sanpatsu

کانکورو ساسوری و دیدارا را گیر انداخت

Young Kankurō

کودکی کانکورو

در اطراف شبکهٔ ویکیا

ویکی تصادفی