FANDOM

هیدان

飛段
Hidan2.jpg
اولین حضور
مانگا فصل ۳۱۲
آنیمه ناروتو شیپودن قسمت ۷۱
فیلم راه نینجایی: فیلم ناروتو
بازی ناروتو شیپودن: گکیتو نینجا تایسن! EX ۳
دوبلورها
انگلیسی کریس ادگرلی
والی وینگرت (ناروتو شیپودن: انقلاب نبرد نینجا ۳)
ژاپنی ماساکی تیراسوما
مشخصات
تاریخ تولد ۲ آوریل
جنسیت مذکر
وضعیت ناتوان
سن بخش دوم‌: ۲۲-۲۳
قد (سانتی‌متر) بخش دوم‌: ۱۷۷.۱ سانتی‌متر
وزن (کیلوگرم) بخش دوم‌: ۵۶.۸ کیلوگرم
طبقه بندی سطح S
نینجای فراری
اصل و نسب یوگاکوره
آکاتسوکی
رتبه
اطلاعات تکمیلی
جوتسو
تکنیک نفرین: مرگ کنترل شدنی دارای خون

هیدان (飛段، هیدان) عضو آکاتسوکی است.

سرگذشت ویرایش

هیدان متعلق به یوگاکوره بود. دهکده ای که در آن جنگ به فراموشی سپرده شده بود. بعد از اتمام جنگ و بازگشت شرایط دهکده ها به حالت اول، دهکده هایی که دارای منابع طبیعی و همینطور جاذبه های گردش گری بودند مانند یوگاکوره توانستند جایگاه خوبی در دوران جدید به دست بیاورند. هیدان به عنوان شینوبی که همیشه دنبال جنگ و دعوا بود چنین آرامشی را نمی توانست تحمل کند و برای همین خشمش را سر دهکده خودش خالی کرد. طبیعی بود که چنین کسی به راحتی جلب مذهب تازه تاسیس شده جاشین می شود. مذهبی که در آن کشتار یک فریضه دینی محسوب می شود. این مذهبی بود که کاملاً با عقاید شخصی هیدان جور در میامد. بعد در آکاتسوکی عضو می شود و با کاکوزو هم تیمی می شود.

شخصیت ویرایش

هیدان یکی از بد دهان ترین و غیر محترم ترین افراد حاضر می باشد. او مکرراً قسم می خورد و مدام به حریفان و هم تیمی هایش توهین می کند و فحش می دهد. او به ندرت از عناوین افتخار‌ آمیز استفاده می کند و اگر هم استفاده کند به صورت طعنه می باشد. هیدان تنها عضو آکاتسوکی است که به پین، رهبر گروه، احترام نمی گذارد و در مقابل بقیه از فرمان او سرپیچی می کند. مثلاً وقتی که پین به او فرمان عقب نشینی داد او اظهار کرد که از رهبرش با یک نفرین پذیرایی می کند. تنها احترامی که او می گذارد احترام به خدایش است و او حتی مراغب است که از نامش به عنوان توهین استفاده کند. او به صورت واضح هم تیمی اش کاکوزو را به خاطر عشق به پول و روش مبارزه و... تحقیر می کند.

به رغم اینکه آن ها در مبارزه بی نقص کار می کنند، هیدان همیشه در حالت کشتن به سر می برد. اگرچه همه اعضای آکاتسوکی قاتلان بی رحم به شمار می روند اما هیدان به عنوان یک روانی واقعی معرفی شده است که علائم بارزی از سادوماسوچیسم (لذت جنسی بوسیله شکنجه نفس یا دیگری) را دارد. او هیچ گونه محدودیتی در مورد اینکه چه کسی را می کشد ندارد و با توجه به کشتار فجیع او، هیدان بیشترین لذت را وقتی می برد که مرگ برای حریف را به دردناک ترین حالت تبدیل کند. به خاطر الزامات جادویی طلسم او، او زخم ها و دردهایی را به خود تحمیل می کند و این زخم ها و دردها به حریفش که طلسم شده نیز انتقال پیدا می کند و با او شریک می شود. به علت عشق و نگرش آزار دهنده اش نسبت به مرگ، هیدان تمایل زیادی به مرگ و مردن دارد و همیشه سعی می کند که خود را بکشد اما نمی تواند زیرا او نا‌میرا است. به هر حال این توانایی باعث نخوت او شده است به طوری که تلاشی برای نجات جان و خون خود نمی کند. همچنین او برای اینکه مبارزه ای در کار نباشد احساسی ندارد و زیاد مستعد نیست. به رغم دشمنی اش با هم تیمی اش، وقتی که کاکوزو با استفاده از رشته هایش اعضای بدن هیدان را وصل می کند، هیدان با اکراه سپاس گذاری می کند.

توانایی‌ها ویرایش

هیدان در آکاتسوکی قوی ترین نینجای فراری سطح S است که توانایی نمردن را دارد. در جنگش همراه کاکوزو با یوگیتو نی، جینچوریکی دو دم، حتی پس از اینکه یوگیتو به دو دم هم تبدیل شد، هیدان و کاکوزو توانستند او را شکست بدهند.

ابدیت ویرایش

اولین توانایی هیدان نا‌میرا بودن اوست و اینکه چگونه این توانایی را کسب کرده است در هاله ای از ابهام است و این باعث نخوت او شده است. ابدیت به او این اجازه را می دهد که از جراحات مهلک جان سالم به در ببرد. اعضای قطع شده او این توانایی را دارند که بعد از قطع شدن صحبت بکنند اما به رغم این ها سر او نیاز دارد که به بدن متصل باشد که آن را کنترل کند. کاکوزو این کمک را به او می کند که با استفاده از رشته هایش اعضای بدن او را به هم متصل کند و به زخم ها این فرصت را بدهد که بهبود یابند. ناتوانی هیدان برای مردن تنها دلیلی است که او با کاکوزو هم تیمی شده است. زیرا تا وقتی که کاکوزو نمی تواند هیدان را بکشد نیازی نیست که برای کاکوزو هم تیمی جدید پیدا کنند. زیرا کاکوزو همه هم تیمی های سابقش را کشته است؛ اگرچه آن ها از کار کردن با هم متنفر هستند اما توانایی‌هایشان آن ها را به ایده آل ترین تیم تبدیل کرده است.

قدرت های فیزیکی ویرایش

در نبرد، هیدان از یک داس سه تیغه ای که زرشکی رنگ است استفاده می کند. این سلاح توسط یک حلقه که در زیر لباسش است کنترل می شود. اگرچه هیدان در استفاده از سلاح مزبور بسیار مهارت دارد اما استفاده از آن باعث کاهش مقداری از سرعتش می شود. استفاده از این سلاح به این معنی نیست که قدرتش در حمله را افزایش می دهد بلکه به این معنی است که می تواند شانس او را برای کشیدن خون بیشتر کند.

مذهب جاشین و نفرین ویرایش

در طی نبرد هیدان سعی می کند که مقداری از خون حریف را بدست بیاورد تا بتواند که سمبلش را روی آن قرار بدهد. بدین وسیله او می تواند که حریفش را به خود متصل کند. یکبار که این اتصال برقرار شد هیدان تبدیل به یک جادوگر ظالم می شود با چهره سیاه و استخوان بندی سفید. در این حالت او تبدیل به یک عروسک جادویی برای حریف می شود. در این حالت هر آسیبی که هیدان روی خود می زند روی حریف نیز وارد می شود. هیدان از این به عنوان نفرین اشاره می کند. او در این حال با قربانیانش بازی می کند و با زدن زخم های غیر مهلک باعث درد و شکنجه آن ها می شود. وقتی که بازی او با حریفانش تمام شد او با نیزه های جمع شدنی با سوراخ کردن قلبش حریفانش را می کشد. به رغم تاثیر زیاد این تکنیک، استفاده از آن هیدان را به یکی از کند‌ترین افراد مبدل کرده است. زیرا اگر حریف بداند که باید بدنبال چه باشد، در این دام اسیر نمی شود. این اتصال فقط وقتی از بین می رود که هیدان از سمبل جدا شود اما در آن تغییرشکل باقی می ماند به همین دلیل به راحتی دوباره می تواند این اتصال برقرار بشود.

آمار ویرایش

کتاب اطلاعات نینجوتسو تایجوتسو گنجوتسو هوش قدرت سرعت مقاومت مهر و موم های دست جمع کل
سوم ۵ ۴.۵ ۳ ۳ ۴ ۳.۵ ۵ ۳.۵ ۳۱.۵

بخش دوم ویرایش

ماموریت سرکوب آکاتسوکی ویرایش

هیدان و کاکوزو ابتدا به دنبال یوگیتو نی، جینچوریکی دو دم بودند که در کوموگاکوره بود. حتی پس از اینکه یوگیتو به حالت دو دم هم تبدیل شد، هیدان و کاکوزو توانستند او را شکست بدهند و سپس او را به زتسو تحویل دادند. پس از انجام ماموریتشان، آن ها به سمت سرزمین آتش حرکت کردند.

پس از ورود‌شان به سرزمین آتش، آن ها به معبد آتش حمله کردند و توانستند جایزه ای که برای سر چیریکو بوده است را بدست بیاورند. آن ها چیریکو و تمام شاگردانش را کشتند و بدن آن ها را به نزدیک ترین جایگاه برای دریافت جایزه بردند. در آنجا هیدان ترجیح داد که بیرون بماند زیرا جایگاه درون مستراح و با بوی بد همراه بود. وقتی که کاکوزو برای دریافت جایزه رفته بود، هیدان مورد حمله آسوما ساروتوبی، کوتتسو هاگانه، ایزومو کامیزوکی و شیکامارو نارا قرار گرفت. به رغم اینکه توسط دو کونای بزرگ زخمی شد، با خونسردی از آن ها پرسید که چه کسی هستند. وقتی کاکوزو برای کمک برگشت، حمله کننده ها به هیدان مجبور شدند که عقب نشینی کنند. هیدان به کاکوزو گفت که نبرد را برای او بگذارد و توانست مقداری از خون آسوما را بدست آورد و از نفرین خود استفاده کند. آسوما متوجه نبود که چه اتفاقی افتاده است و بعد از آن هیدان خود را زخمی کرد و آن درد به آسوما هم منتقل شد. پس از آن شیکامارو متوجه شد که چه اتفاقی در حال وقوع است و سعی کرد که با سایه از کار هیدان جلوگیری کند. وقتی هیدان متوقف شد شیکامارو توانست که آسوما را از مهلکه نجات دهد. وقتی شیکامارو قضیه را برای آسوما شرح داد، آسوما به سرعت سر هیدان را قطع کرد. پس از آن سر قطع شده هیدان به آسوما برای اینکه آن را قطع کرد و به کاکوزو برای اینکه او را یاری نکرد فحش داد. در این موقع کاکوزو شانه اش را به عنوان اینکه مسبب این عمل خود هیدان بوده که او را از دخالت منع کرده است، بالا انداخت. سپس سر بریده را با استفاده از رشته هایش سر جایش قرار داد. وقتی که کاکوزو مشغول مبارزه با کوتتسو و ایزومو بود هیدان دوباره از سمبلش استفاده کرد و نفرین را دوباره بوجود آورد و این بار شکمش را زخمی کرد. وقتی که شیکامارو برای کمک به آسوما رفت، هیدان قلب خود را فرو کرد که ضربه بسیار سختی به آسوما وارد آورد. اگرچه هیدان علاقه زیادی برای کشتن همه آن ها داشت اما از طرف پین مجبور به بازگشت شد. سپس به آن ها قول داد که در آینده آن ها را خواهد کشت و به همراه کاکوزو به محلی که قرار بود در آن دو دم و سه دم را مهر کنند رفت.

پس از پایان یافتن مهر، آن ها مجدداً به کونوها رفتند که نبرد‌شان را به پایان برسانند. آن ها در راه دوباره به دام شیکامارو افتادند. اگرچه کاکوزو توانست از چنگ سایه شیکامارو فرار کند اما هیدان به دام او افتاد و مجبور شد که با کاکوزو بجنگد. وقتی که کاکوزو ظاهراً توسط کاکاشی هاتاکه کشته شد، کاکاشی خواست که کار هیدان را نیز تمام کند اما توسط کاکوزو متوقف شد. وقتی که آن ها متوجه شدند که هیدان و کاکوزو با هم بسیار قوی می شوند شیکامارو برای اینکه اولاً انتقام آسوما را بگیرد و دوماً برای جدا کردن آن ها از هم، توانست که هیدان را جدا کند. هیدان توسط شیکامارو و سایه او گرفتار شده بود و شیکامارو توانست که آن محیط را توسط برچسب های انفجاری محاصره کند بدون اینکه اجازه دهد که هیدان فرار کند. سرانجام بدن تکه تکه شده او توسط شیکامارو زیر زمین مدفون شد.

در اطراف شبکهٔ ویکیا

ویکی تصادفی