FANDOM

هانزو

半蔵
اولین حضور
مانگا فصل ۳۶۹
آنیمه ناروتو شیپودن قسمت ۱۲۸
بازی ناروتو شیپودن: آخرین ضربه نینجایی
دوبلورها
انگلیسی ریچارد اپکار
ژاپنی ایکویا ساواکی
مشخصات
تاریخ تولد ۱۲ فوریه
جنسیت مذکر
وضعیت مرحوم
قد (سانتی‌متر) بخش دوم‌: ۱۷۷ سانتی‌متر
وزن (کیلوگرم) بخش دوم‌: ۵۸.۶ کیلوگرم
شغل سردسته دهکده
اصل و نسب آمگاکوره
رتبه
اطلاعات تکمیلی
نوع طبیعت چاکرا
آزادسازی آتش
جوتسو
رقص تیغه ی داسی: سقوط هبوط تیغه
آزادسازی آتش: تشکیل شعله ی انفجاری
تکنیک احضار (ایبوسه)

هانزو (半蔵، هانزو)، یا با نام شناخته شده ی هانزوی سمندر (山椒魚の半蔵، سانشوئو نو هانزو)، یک شینوبی افسانه ای، و رهبر آمگاکوره درطی دوران زندگی اش بود.

سرگذشت ویرایش

درطی دوران کودکی هانزو، یک سمندر سیاه در دهکده اش درگذشت. پس از مرگ سمندر، کیسه زهر سمندر را به امید ایجاد یک نینجای زهر آلود که خود به زهرها ایمن باشد به هانزو دادند. به خاطر همین او به پوشیدن نقاب به طور مداوم، برای محافظت از دیگران از نفس زهر آلود خود ادامه می داد.

درطی جنگ جهانی دوم شینوبی، هانزو با نیروهای کونوها، با جیرایا، تسوناده، و اوروچیمارو جنگید و آن ها را شکست داد. به خاطر شجاعت آن ها به عنوان پاداش به آن ها عنوان سنین کونوها را داد.

سال ها بعد درطی جنگ جهانی سوم شینوبی، هنگامی که یک گروه از نینجاها شروع به تلاش برای پایان دادن جنگ و به دست آوردن صلح از طریق وسایل غیر مومن در درون کشورش کردند، هانزو آن ها را به عنوان تهدیدی برای قدرت خود مشاهده کرد و به دنبال راهی برای خلاص شدن از آن ها یافت. او با دانزو متحد شد و برای نابود کردن این گروه که رهبر آن ها یاهیکو بود، کونان را گروگان گرفت که در این جنگ برای نجات کونان، یاهیکو خودکشی کرد. بعد از مدتی ناگاتو، با نام مستعار پین، بعدها به یک جنگ داخلی در درون آمگاکوره دست زد. با توجه به داستان، او به تنهایی هانزو و خانواده اش را کشت و پس از آن هر کسی که حتی از راه دور با هانزو همراه و یا مرتبط بوده را می کشت.

ظاهر ویرایش

هانزو یک مرد غیر عضلانی قد متوسط، با موی بلند بور و یک شکاف برجسته بر گونه راست او بود. در مانگا، او تا به حال چشم های غیرمعمولی داشته بود که صلبیه سیاه و تخم چشم های سفید داشت، شبیه به کاکوزو. در آنیمه، چشمش را با رنگ طبیعی قهوه ای به تصویر کشیده اند. نقاب او معمولا برای بیرون نیامدن نفس زهر آلود اوست.

توانایی‌ها ویرایش

نینجوتسو ویرایش

کوساریگاماجوتسو ویرایش

هانزو در تایجوتسو از یک کوساریگاما استفاده می کرد که به یک وزنه متصل بود به نوعی که ابتدا با وزنه دشمن را گیر انداخته و سپس با کوساریگاما بر سر او می زد، البته با این اسلحه فنون دیگری هم داشت.

تکنیک احضار ویرایش

موجود احضاری هانزو یک سمندر ایبوسه، بود که زهری تولید و پخش می کرد. زهر این سمندر هر پنج دقیقه ساخته می شد.

در اطراف شبکهٔ ویکیا

ویکی تصادفی