FANDOM

مو (無، مو) تسوچی کاگه دوم (二代目土影، نیدایمه تسوچی کاگه؛ معنی دقیق "سایه زمین دوم") ایواگاکوره بود.

سرگذشت ویرایش

قبل از تبدیل شدن به تسوچی کاگه دوم، او تسوچی کاگه اول را به اولین اجلاس کاگه ها همراهی کرد. او در پشت اول ایستاده بود و تماشای پشتکار به عنوان دادرسی آشکار شد.

در طول عمر خود، مو به اوهنوکی آموخت که چگونه از آزادسازی گرد و خاک استفاده کند. هر دو او و اوهنوکی مادارا اوچیها را ملاقات نمودند، پس از یک اتحاد بین روستاهای مربوطه روستاهای پنهان تشکیل شدند. با این حال، با وجود جایگاه خود، مادارا شجاعانه اعلام کرد که کونوهاگاکوره به قدرت مسلط باقی می ماند و به عنوان مثال، آنها باید از هرگونه سفارشات داده شده اطاعت کنند. این به اوج خود رسید و در بین هر دو طرف درگیری بوجود آمد که در آن جنگ مو و اوهنوکی شکست خوردند.

او نیز تا به حال دشمنی بزرگی با میزوکاگه دوم داشته و دو مرد در آخرین رویارویی یکدیگر را کشته اند.

شخصیت ویرایش

مو یک فرد بسیار آرام و جمع آوری شده، نشان هیچ نشانه ای از اختلال به ادو تنسه شدن او. او همچنین واجب مودب، مصرف وقت خود را به بازشماری حوادث قبلی به کاگه دیگر بر احضار مجبور خود، و با اشاره به یکی از آنها او را کشتند و به نوبه خود توسط با عنوان ((honourific)) کشته شد، ظاهرا تحمل هیچ بد اراده به سمت او. در انیمه، میزوکاگه دوم مو را خشمگین کرده بود، حتی توسط او یقه کتش گرفته شد و او را تهدید به کشتن کرد.

با وجود مدنیت ظاهری نسبت به همکار کاگه خود نشان داده، مو نشان داده است که او در درجه اول اولویت رفاه روستای خود را بدون در نظر گرفتن شیوه ای که در این فراوانی و وفور نعمت است به دست آورد، حتی یادآوری شاگرد خود را به بهره برداری کامل از هر وضعیت پس از جنگ برای اطمینان از تسلط ایواگاکوره به سرعت تصرف کنترل از غنایم حاصل. حتی قبل از مهر و موم خود او برای هشدار دادن به اوهنوکی که احتیاط کند تلاش کرد. این صفت غیر مستقیم و تا حدودی بی رحم به نظر می رسد که یکی از تنها دلایلی است که چرا میزوکاگه دوم از او تا حدی بیزار است. این تاکتیک تحت دست بعدها به دانش آموز خود، که تبدیل شدن به دلیل شهرت بد خبرنامه ایرانیان استرالیای غربی در میان پنج کشور بزرگ شینوبی تدریس شود. با این حال، در انیمه، درست قبل از اینکه روح خود را به زندگی پس از مرگ بازگشت، مو به حال تغییر از قلب و اذعان کرد که اوهنوکی باید در آینده از نیروهای متحد شینوبی در امان باشد.

با وجود دیدگاه های مو در اتحاد، او هنوز هم برای کمک به نیروهای متحد شینوبی تلاش می کرد در هر حال او می تواند، حتی زمانی که در حال کنترل شدن بود. زمانی که از نیمه راست خود مهر و موم شده بود او برای هشدار دادن به اوهنوکی که او خود را تقسیم کرده بود تلاش کرد، اما پیام خود موفق به رسیدن به جانشین او نشد.

ظاهر ویرایش

کل بدن مو با پیچیده پیچیده (خاکستری تیره در مانگا، سبز جلبک دریایی در انیمه) باند پوشیده شده بود، با تنها چشم بنفش رنگ خود و بینی بودن قابل مشاهده است، به او ظاهر کلی مانند مومیایی. همراه با این مو پیشانی بند سیاه (رنگ آبی تیره در انیمه) می پوشد با هیچ نشانه گذاری متمایز و یک جفت شلوار سیاه. او همچنین کفش نمی پوشد به عنوان پای خود را نیز به شدت باندهای دور دست هایش. با توجه به اثرات ادو تنسه، او صلبیه سیاه و چشم سفید پس از کابوتو یاکوشی قوت شخصیت او را.

در اطراف شبکهٔ ویکیا

ویکی تصادفی