FANDOM

ایزونا اوچیها

うちはイズナ
اولین حضور
مانگا فصل 386
آنیمه ناروتو شیپودن قسمت 136
دوبلورها
ژاپنی یو توکیناگا
مشخصات
تاریخ تولد 10 فوریه
جنسیت مذکر
قد (سانتی‌متر) بخش دوم: 174.8
وزن (کیلوگرم) بخش دوم: 55.9
توانایی‌های ژنتیکی شارینگان
مانگکیو شارینگان
قبیله قبیله اوچیها
رتبه
اطلاعات تکمیلی
خانواده:
تاجیما اوچیها (پدر)
مادارا اوچیها (برادر)
جوتسو
عنصر آتش: تکنیک توپ آتشین بزرگ
گنجوتسو: شارینگان

ایزونا اوچیها (うちはイズナ، اوچیها ایزونا) از قبیله اوچیها بود. او، همراه با برادرش مادارا اوچیها، به عنوان دوتن از قویترین اعضای قبیله شناخته شده بودند.

سرگذشت ویرایش

به عنوان یک کودک در حال رشد در زمان جنگ، ایزونا یک بار همراه با تاجیما اوچیها، برای کشتن هاشیراما سنجو رفتند که نادانسته هاشیراما با مادارا بود در حالی که ایزونا و پدرش در حال حرکت بودند با توبیراما سنجو و پدرش با باتسوما مواجه شدند. همانطور که ایزونا با توبیراما درگیر بود، باتسوما از دور برای شکست دادن آنها نقشه ایی کشید که با شکست دادن ایزونا شانس پیروزی آنها بیشتر شود به هر حال این حمله صورت گرفت ولی توسط مداخله مادارا همراه با هاشیراما منحرف شد. ایزونا زمانی که مادارا گفت هاشیراما قویتر از او می باشد بسیار متعجب و در حالت شوک بود اما بعدا که دید برادرش شارینگانش رو بیدار کرده بسیار به وجد آمد. سال ها بعد جنگی میان دو خاندان اوچیها و سنجو رخ داد. ایزونا شارینگان خود را بیدار کرد و تبدیل به یکی از ۲ اوچیهای اولی شد که مانگکیو شارینگان خود را فعال کرد. با این حال در طول یک نبرد مبارزه مرگباری با توبیراما سنجو داشت و در این مبارزه زخمی شد، هاشیراما به مادارا التماس می کرد که صلح را بر قرار کنند اما ایزونا به برادرش گفت که گول حرفای دروغ او را نخور. وقتی مادارا از میدان جنگ بازگشت متوجه شد که زخم برادرش ایزونا به صورت کشنده ای می باشد، به نقل از اوبیتو که سال های بعد مادارا بهش گفته بود این هست که ایزونا چشمان خود را قبل از مرگ به برادر خود مادارا اعطا کرد تا برادرش به مانگکیو شارینگان ابدی دست پیدا کند که از قبیله در مقابل دشمن های زیاد سنجویی محافظت کند. اما به نقل از ایتاچی اوچیها مادارا چشمان ایزونا را با توسل به زور به منظور بازیابی بینایی خود گرفته است زیرا ایتاچی معتقد بود مادارا با استفاده بیش از اندازه از مانگکیو شارینگانش باعث شده بود که بینایی خود را از دست بدهد.

ظاهر ویرایش

ایزونا یک انسانی با پوست روشن و موهای سیخ سیخی سیاه بلند که مایل به آبی بودند هست و تقریبا مدل دم اسبی به خود گرفته بود. ایزونا لباس خاص اوچیها را به تن می کرد که شامل پیراهن آبی که در پشتش آرم اوچیها بود و شلوار آبی که در قسمت پایانی آن باندی پیچیده شده بود. دور کمر او کمربندی قرار دارد یک کیسه هم که احتمالا ابزار نینجایی در آن قرار میدهد وجود دارد. اما در دوران کودکی مدل دم اسبی او وجود نداشت و موهای سیخ سیخی داشت و لباس خاص اوچیها را به تن می کرد.

توانایی ها ویرایش

ایزونا اشاره کرد که در هر زمان با برادر خود بوده است و او دارای چاکرای فوق العاده قوی بود حتی به عنوان افزایش توانایی های خود روزانه با بقیه اعضا تمرین می کرد. ایزونا در سن جوانی بر شارینگان خود همراه با برادرش تسلط کافی پیدا کرد و بعد مانگکیو شارینگان خود را فعال کرد و هنگامی که مادارا چشمان ایزونا را گرفت دو مانگیکیو ترکیب شدند. ایزونا همچنین در گنجتسو ماهر بود و قادر بود که همتراز با جوانی به اسم توبیراما سنجو مبارزه ای تاریخی داشته باشد.

میراث ویرایش

زمانی که اوبیتو ادعا می کرد که مادارا اوچیها می باشد اذعان کرد که با دادن چشم های ایزونا به مادارا نقش زیادی در خصومت مادارا نسبت به قبیله سنجو زمانی که آتش بس را پیشنهاد کردند داشت. همچنین ادامه داد که چشم ایزونا از اهمیت زیادی برخوردار بود زیرا زمانی که مانگکیو شارینگان ایزونا را گرفت توانست مانگیکیو شارینگان ابدی را فعال کند و بعدش به لطف همین چشم ایزونا توانست رینگان را فعال کند و بعدها این چشم به ناگاتو داده شد و آکاتسوکی را با آرمان های اوچیها به عهده گرفت و بعد از مرگ ناگاتو رینگان را پس گرفت.

در اطراف شبکهٔ ویکیا

ویکی تصادفی