FANDOM

آکاتسوکی

Akatsuki
اطلاعات
حضور در: آنیمه، مانگا، فیلم و بازی
اعضای شناخته شده
فهرست اعضا:
یاهیکو
ناگاتو
اوبیتو اوچیها
ایتاچی اوچیها (فقط در فیلم)
جوتسوهای قبیله
فهرست جوتسوها:
تکنیک مهر و موم کردن: شبه اژدهای خورنده ی نه مهر و موم

آکاتسوکی (暁، به معنای سحر یا سپیده دم) در ابتدا یک سازمان در تلاش برای مبارزه با ظلم و ستم که خود دهکده آمگاکوره در طول جنگ بزرگ جهانی سوم شینوبی به وجود آورده ایجاد شده توسط یاهیکو و دو رفقای خود کونان و ناگاتو بود، و هدف صلح جهانی بلند مدت.

پس از مرگ یاهیکو و تحت نفوذ اوبیتو اوچیها، آکاتسوکی یک سازمان جنایی شامل نینجاهای فراری سطح S شد و گروهی تحت تعقیب در تمام دنیای شینوبی بود. هدف اصلی آن ها جمع آوری تمام هیولاهای دم‌دار برای نقشه ی سلطه بر جهان خود، به طور خاص از بند باز کردن ده دم بود. همینطور، آکاتسوکی، با وجود این ها در ابتدا یک نقش کوچک در طول بخش اول داشت، و در بخش دوم به نیروی متضاد اولیه تبدیل شد. آن ها معتقد بودند پس از حوادث جنگ جهانی چهارم شینوبی به طور کامل حل می شود.

پیش زمینه ویرایش

در هر زمان به آکاتسوکی متشکل از بیش از ده تن از اعضای اولیه اضافه شده است، همه ی آن ها جنایتکاران سطح S دهکده های مربوطه خود هستند - به جز ناگاتو و کونان. اعضای همیشگی در تیم های دونفره کار می کنند به استثنای زتسو، که به عنوان جاسوس سازمان توابع، و از مهارت های منحصر به فرد خود به نفع شخصی این تیم استفاده می‌ کند. اعضای تیم باید به خوبی کار کنند، یا حداقل به اندازه کافی برای به انجام رساندن وظایف داده شده خود، حتی اگر ممکن باشد برخی مشکلات متقابل با یکدیگر داشته باشند. این سازمان به ندرت به طور کامل مونتاژ می باشد، همانطور که در پایان بخش اول دیده می شود، زمانی که یکی از اعضای آن ها گفت اولین بار زمانی که آن ها در هفت سال همه با هم بودند.

این سازمان گسترده است، چندین کشور با ماموران در مکان های مختلف اشغال شده است. هنگامی که یک تیم یک هیولای دم‌دار می یابد و برای شروع کار از مهر و موم کردن هیولا، آن ها مخفیگاه را با بسیاری از تله های آماده پنهان کرده اند، و به انجام تکنیک طولانی سه روزه می پردازند.

تاریخچه ویرایش

DieSplittergruppe

آکاتسوکی اصلی همراه یاهیکو به عنوان رهبر.

تاسیس اصلی آکاتسوکی توسط یاهیکو در طول جنگ جهانی سوم شینوبی بود و شامل نینجاهای آمگاکوره که مایل به ایجاد صلح برای کشور خود، که به عنوان یک میدان نبرد برای سه نفر از پنج کشور بزرگ شینوبی عمل کرده است بود. یاهیکو اصرار داشت که او و بقیه ی اقدامات آکاتسوکی تنها به معنای کمک به ناگاتو برای در آوردن صلح جهانی بوده است، هرچند کونان ادعا کرد که آن جاذبه یاهیکو بوده که گروه با هم برگزار شده و آن ها را تحریک کرده است. اوبیتو ادعا می کند که تشویق او بود که منجر به تشکیل سازمان یاهیکو، و در نتیجه به خود به عنوان خالق این گروه مدیون است. اگرچه او تنها یک بار یاهیکو را ملاقات نمود، جوانان در مقابل مرد نقاب دار احتیاط کردند و ادعای او به مادارا اوچیها بودن را باور نکردند، اوبیتو زمانی که آن ها تصمیم گرفتند به دنبال شورای خود بروند در حالی که برای او و دوستان او وعده می داد صبر کنند تصور می کرد ناگاتو باور کرده است.

در روزهای اولیه آن، آکاتسوکی شهرت یافت و در آمگاکوره به رسمیت شناخته شد، و جلب توجه هانزوی سمندر — یک نینجای مشهور جهان و پس از آن رهبر کشور شدند. با اعتقاد به اینکه این گروه تبدیل به یک تهدید برای حکومت خود شده است، نظریه دانزو شیمورا هانزو را تشویق ساخت تا باور کند آکاتسوکی برای سرنگونی او توطئه چیده است، هانزو به سازمان نزدیک شده و به دروغ ادعا کرد که او می خواسته از آن ها به عنوان محور به مذاکره صلح بین کونوهاگاکوره، ایواگاکوره، و سوناگاکوره استفاده کند. با این حال، هانزو به آکاتسوکی خیانت کرده و با دانزو شیمورای آنبوی کونوهاگاکوره همکاری کرد، و کونان را ربوده و مرگ یاهیکو را هماهنگ می کند. پس از هماهنگ سازی با مجسمه شیطانی خارج کننده طریقت و تلاش برای انتقام گرفتن از قاتلان یاهیکو، با استفاده از جسد دوست خود به عنوان یک بدل و رفتن با نام پین ("Pain" درد)، ناگاتو رهبر جدید آکاتسوکی شد و بعد از جنگ کنترل آمگاکوره را برعهده گرفت.

پس از جنگ جهانی سوم شینوبی، آکاتسوکی یک گروه مزدور برای استخدام شد و ناگاتو احتمالا شروع به گرفتن مسیر اوبیتو کرد، که به عنوان همکار سازمان و بانی خیر عمل کرده است. در زمان صلح بیشتر دهکده های نینجایی، به جای افزایش تسلیحات خود، در آکاتسوکی به کار مبارزه در جنگ، جاسوسی دشمنان، و یا انجام ترور مشغول شدند. رایکاگه چهارم ادعا می کند که تنها کوموگاکوره بوده است هرگز مورد استفاده ی خدمات آکاتسوکی قرار نگرفته است، و در طول این زمان آن ها به طور گسترده ای معتقد بودند که آکاتسوکی در کیریگاکوره تاسیس شده است، شاید به دلیل نفوذ اوبیتو بر میزوکاگه چهارم. در نهایت، آکاتسوکی هیولاهای دم‌دار را می گرفتند، و در روند دشمنی بسیاری از مشتریان سابق خود آغاز شد.

رویدادهای مربوط به آکاتسوکی قبل از بخش دوم شروع شده است که تنها در قطعات داده شده است. ساسوری و اوروچیمارو برای مدتی همکار بودند و ظاهرا بسیار موثر بودند. کاکوزو تعدادی از همکاران را به خاطر در جا خشم گرفتنش کشت. به همین دلیل او با هیدان، که جاودانه بود در مدت کوتاهی قبل از شروع بخش دوم همکار شد. ایتاچی اوچیها ظاهرا بعد از انجام سقوط قبیله اوچیها کونوهاگاکوره را ترک نمود، هرچند سر عضویت خود با آکاتسوکی شرط گذاشت که آکاتسوکی می تواند حرکات مستقیم علیه کونوها را آمده. وقتی ایتاچی پیوست، اوروچیمارو تلاش کرد تا بدن او را به منظور به دست آوردن شارینگان تسخیر کند. این شکست خورده و او مجبور شد آن جا را ترک کند. دیدارا به جای اوروچیمارو به عنوان همکار ساسوری استخدام شد، اما به دلیل اینکه اوروچیمارو حلقه آکاتسوکی خود را با خود در زمانی که آن جا را ترک کرد با خود برده بود برای آن یک جایگزین گذاشتند.

تمام افرادی که در آکاتسوکی بوده اند یا رفته اند یا هم اکنون در آن فعالیت دارند عبارت اند از:

نام وضعیت اطلاعات
ناگاتو جداشده مرده وی که سرپرست سابق این گروه است خود دارای ۶ تن دیگر می‌باشد که بعدها نیز یک تن دیگر به او اضافه می‌شود. یکی از تن‌های وی یاهیکو نام دارد که یکی از دوستان نزریک وی بوده است. او نام تن‌های خود را Pain/درد نهاده است. وی بعدها با فدا کردن جان خود افرادی را که در دهکدهٔ کونوها کشته بود، دوباره زنده می‌کند
کونان جداشده مرده کونان از عضو های اصلی و تنها نینجا زن در آکاتسوکی می‌ باشد. او بعد از کشته شدن ناگاتو سازمان را ترک نمود. عنصر او کاغذ است و بیشتر تکنیک های خود را با کاغذ اعمال می‌ کند. او توسط اوبیتو کشته می شود.
هیدان مرده هیدان بددهن ترین شخصیت در ناروتو است. او بعد از کشتن آسوما ساروتوبی بعدها در جنگ با شیکامارو نارا منفجر شده و در زمین دفن می‌ شود. او دارای اسلحه‌ ای سه لبه مانند تبر می‌ باشد. او با استفاده از این سلاح حرکت حریفش را به خودش بر می گرداند.
کاکوزو مرده کاکوزو هم تیمی هیدان بوده و عاشق پول اوست. او نیز در جنگ با کاکاشی، شیکامارو، و ناروتو کشته می‌ شود. او دارای چند عروسک می‌ باشد که این عروسک‌ ها هم اسلحه او و هم قلب‌ های او هستند.
همکار کاکوزو مرده وی نینجایی ناشناس بود که یک نینجای فراری از یک دهکده ناشناخته و عضو آکاتسوکی بود، که با کاکوزو همکار شد. مدتی پس از جدایی از یک دهکده ناشناخته، او وابسته شد، و پیوست به، سازمان جنایی، آکاتسوکی، و با کاکوزو همکار شد. در آنیمه، در طول جنگ با چند نینجا، او توسط کاکوزو، که بعدها توسط هم تیمی هایش سرزنش شد و ادعا کرد که او بسیار کند بود و باید به سادگی جاخالی می داد، نابود شد. کاکوزو بعدها قلب او را گرفت.
ایتاچی اوچیها مرده ایتاچی اوچیها در آکاتسوکی یکی از دونفری است که دارای شارینگان می‌ باشد. او بیشتر تکنیک های خود را به کمک شارینگانش می‌ زند. او نیز بعدها در جنگ با برادرش ساسکه اوچیها کشته می‌ شود.
کیسامه هوشیگاکی مرده کیسامه هوشیگاکی یکی از نینجاهای سابق کیریگاکوره و هم تیمی ایتاچی اوچیها در آکاتسوکی بود. او یکی از هفت شینوبی شمشیرزن مه بود که دارای شمشیری بود به نام سامه هادا که چاکرای حریف را به خود جذب می‌ کند. او در مبارزه با گای بی هوش می شود. کونوها می خواهد اطلاعات مغز او را شناسایی کند اما او زبان خود را می کند و خود را در آب می انداز تا کوسه هایش او را بخورند.
توبی جداشده مرده توبی یکی از شخصیت‌ های منفی اصلی داستان و دیگر عضو دارای شارینگان می‌ باشد که همیشه ماسکی بر صورتش دارد. در ابتدا او به عنوان هم تیمی دیدارا جایگزین ساسوری شد، اما بعد از اینکه دیدارا نیز در جنگ با ساسکه کشته شد او نام "مادارا اوچیها" را برای خود برگزید. کابوتو یاکوشی با نشان دادن جنازه مادارا او را تهدید کرد تا با او همکاری کند. بعدها معلوم شد که او اوبیتو دوست کاکاشی بود که با کمک مادارا نجات پیدا کرد.
ساسوری مرده ساسوری نیز در جنگ با ساکورا و مادربزرگش کشته می‌ شود. او عروسک ساز بوده و رئیس سوم قبیله خود را نیز به عروسک تبدیل کرده است. ساسوری ۴۰ سال دارد ولی بدنی که هم اکنون در آن است، در 2۰ سالگی ساخته است به همین علت ظاهر وی جوان است.
اوروچیمارو جداشده

احیاشده

یکی از اعضای سابق اکاتسوکی که بعد از ناکام ماندن برای گرفتن بدن ایتاچی از ان جدا میشود،او توسط ساسکه کشته میشود اما در هنگام جنگ جهانی چهارم دوباره به دست ساسکه احیا میشود،
ساسکه جداشده ساسکه برای مدت زمان کوتاهی عضو اکاتسوکی میشود اما سپس از ان جدا میشود
کارین جداشده وابسته به ساسکه
جوگو جداشده وابسته به ساسکه
سویگتسو جداشده وابسته به ساسکه
کابوتو جداشده او هنگام جنگ جهانی چهارم عضو اکاتسوکی میشود و اکثر شینوبی های سرشناس تاریخ را احیا میکند،ایتاچی او را مجبور میکند که کارش را تمام کند،سپس اوروچیمارو که توسط ساسکه احیا شده بود او را محبور به بیرون امدن از اکاتسوکی میکند
یاهیکو مرده او موسس اصلی اکاتسوکی است،پس از مرگ تبدیل یه اصلی ترین بدن پین میشود
زتسو جداشده مرده زتسو فردی است شبیه گیاه که خود را می‌ تواند از هرجا در زمین یا بر روی درخت ظاهر کند. کار او جاسوسی است و تنها عضو در سازمان است که بدون هم تیمی کار می‌ کند. بدن او دوتکه سیاه و سفید است. هر کدام از آن ها اختیار های خودشان را دارد ینی اینکه زتسو درواقع دونفر است که زتسوی سفید توسط ساسکه کشته می شود.

در اطراف شبکهٔ ویکیا

ویکی تصادفی